Hjärta ♥

Kent igår: ♥

Låtlistan: (Blev lite ändringar utifrån den låtlistan jag publicerade igår).
01 Taxmannen
02 Palace & Main
03 VinterNoll2
04 Töntarna
05 Sundance Kid
06 Sjukhus
07 Den döda vinkeln
08 LSD, någon?
09 Musik non stop
10 Idioter
11 Max 500
12 Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)
13 FF
14 Ingenting
15 Vy från ett luftslott
16 Krossa allt/Dom andra
Extranummer:
17 På drift?
18 Kärleken väntar
19 Mannen i den vita hatten (16 år senare)


Spotify: Kent


Förväntansfulla innan konserten .









Superbra, magiskt, härligt, underbart på alla sätt och vis.

Nu har jag suttit vid datorn heeela morgonen, så nu måste jag stänga ner och göra mig klar för jobbhelg. Är det så här nästa vecka kommer att se ut när jag egentligen ska plugga inför tentan? Har till och med suttit och redigerat massa bilder i PS, något jag aldrig brukar orka. Ursäkter, ursäkter hela tiden. Får skärpa mig. :) Nej, off to work!

Auf Wiedersehn.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh, HEJ Sara!

Vet du, jag hade något minne om att du hade en blogg så jag kollade på facebook men hittade ingen adress så jag tänkte att jag kanske mindes fel. Men nu blev jag jätteglad :D



Tack för dina fina ord. Det är en oerhört stark föreställning & du borde absolut se de om du kan. Turnéplan finns <a href="http://www.riksteatern.se/templates/Produktion____7225.aspx">Här</a>. Tror dock dom redan varit i gbg. :/

2010-03-31 @ 18:04:05
URL: http://derlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0