Hey du!

Min dator samarbetar inte över huvud taget. Jag blir gaaaalen! Tänkte slänga upp några TH-bilder från förra veckans konserter, men det går så satans långsamt att datorjäveln snart åker ut genom fönstret. Jag orkar inte! Sitter och pillar med bilder i PS och jag gissar på att det är det som segar ner. Men lite måste den väl tåla? Måste köpa en ny, kanske en Mac som inte får virus så jävla lätt. *Suck*

Annars har dagen inneburit plugg på stadsbiblioteket med grupparbete kring vårdetik. Kul, men svårt. Vi ska göra arbetet för att lära oss att arbeta med referenshantering och att lära oss tillämpa olika lagar i en specifik vårdsituation, t.ex. LSS och SOL. Vi har kommit en bit på väg i alla fall. På fredag ska vi renskriva arbetet i skolan. Får hoppas att det klarnar lite då och att vi hinner klart.

Är trött som bara den, har åkt på världens förkylning också. Vaknade i natt med halsont, men i morse var det inte värre än kvällen innan. Har druckit te och käkat popcorn, har hört att det ska vara bra mot förkylning. (Höhö). Snörvlar och det har satt sig på lungorna också, är väldigt tungandad. Inget annat att göra än att vila, (äta popcorn), avstå träning och plugga. (Finns ju inga ursäkter för det nu menar jag).

Det har redan gått ca två månader i skolan också. Det går så fort! Galet. Snart dags för första tentan också, kommer bli nervöst. Så nu är det verkligen bara plugga, plugga som gäller. Men till helgen är jag ledig. Ska bli så skönt! Ska unna mig en pluggfri dag och sen så är det ju Melodifestivalfinal också. Yeahi! :D

Nu blir det Natti.


Enda bilden som jag orkade fixa klart. "In you´re shadow I can shine"

Auf Wiedersehn.


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är klart.. om man är väldigt känslig så kanske den är läskig men jag brukar vara rätt lättskrämd och den skrämde mig inte. Då tyckte jag nästan Alice var läskigare. Ha ha.

Hoppas också på fler gånger i framtiden. Kram

2010-03-12 @ 12:47:45
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0