Let´s Dance

Om en vecka den här tiden så kommer jag att vara i Borås och i skolan. Hjälp. Blir så nervös när jag tänker på det. Ska gå ut på en promenad snart och skingra tankarna lite. Det är verkligen en strålande vacker vinterdag ute. Klarblå himmel och -8,3 grader. Lagom kallt. Det enda som hjälper när jag blir så här orolig är motion. Slita ut sig lite och tvinga hjärnan att tänka i andra tankebanor. Kommer bli otroligt vältränad nu under våren. :) Hehe... Men det ska bli otroligt kul (hoppas jag). Jag har den känslan i alla fall. Nystart. Men mina nerver är inte riktigt med mig. Borde verkligen, verkligen sluta med att tänka ut alla tänkbara scenarion i förväg. Enjoy life och lite mer ta det som det kommer attityd. Nya tuffa 2010 here I come!

Helgen har varit mys annars. Slapp tvkväll i fredag och världsrekordsförsök i att äta godis. Uff, kunde knappt ta mig till sängen sen ju. Lördagen spenderades hemma hos vänner med TP, minipizza och rödvin. Mycket trevligt med relativt sen hemgång, som jag fick sota för hela dagen igår. Tröttast i stan tror jag. Känns som om jag har sovit ikapp ganska så bra nu. Nej, nu är det promenaddags!

Auf Wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Hittade en obesvarad kommentar från dig...oops :P

The Vampire Diaries fick jag av min lillebror som laddar ner som olagligt...heh. Jag har ingen aning om när serien börjar gå i sverige men när det gör det - kolla på den! :)



Allt bra annars? Du har nerverna på utsidan förstår jag? Allt kommer gå bra :)

2010-01-11 @ 10:50:28
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0