Avatar

Så där. Nu har jag gått en hel vecka i skolan. Känns jättekul och skojjigt, även om det inte riktigt har dragit igång på riktigt än. Verkar vara en massa goa människor i samma klass också. Är så glad att jag gör det här och satsar på mig själv! Jag kan! :D Det var t.o.m. kul att jobba idag nu när man har fått distans till allt efter en vecka i skolbänken. Undrar hur det kommer att kännas om ett tag med pendlingen, det går ju fint än så länge. Det är ju ändå en timmes bussresa dit och hem varje dag. Men så länge som det känns så här kul så!

Igår var det sittning. Kall buffé och lite dricka till, gyckel och allmänt go stämning. Tyvärr så går ju sista bussen hem till Gbg redan klockan elva. Nästa tur är klockan halv fyra, så antingen så kör man riktigt hårt eller så är det elvabussen som gäller. Får dra ihop en pubrunda på hemmaplan snart känner jag.

Den här helgen är det jobb som gäller. Får se om jag kommer hinna/orka jobba så mycket som jag står uppskriven på eller om man måste dra ner på det när skolan blir alltmer krävande. Det lär tiden utvisa.

Har föresten sett Avatar och nu förstår jag vad alla frälsta talar om, FANTASTISK film! Se den!

Nu ska jag återgå till soffan och min goding. Allt annat får vänta nu. :)

Auf Wiedersehn.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad roligt Sara! Kommer att bli en jätterolig studietid, jag är helt säker! Hör av dig om du behöver låna böcker eller har andra spörsmål om nåt..vad som helst! Lycka till!

2010-01-31 @ 11:11:19
URL: http://larssonjohanna.wordpress.com
Postat av: Zarah

sv. Det är VÄLDIGT snart! Det brukar pirra till i magen på mig ibland när jag tänker på det haha. Soon, so soon!

Jag hoppas du kan bli med till Sthlm :)

Tack! Jag älskar skorna^^



Kul att du tycker skolan är kul och att allt går bra hittills :)



Kram

2010-02-04 @ 22:04:12
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0