Smells like teen spirit

Drömde att jag var på konsert inatt. Med en stor, tung rygga proppad med brungula bananer. Heh. Börjar bli lite nervös på riktigt. Men det ska bli så kul!

Har riktigt ont i ryggen. Ska masa mig iväg till gymmet snart. Misstänker att smärtorna beror på konstant soffläge hela helgen. Inte bra. Ska köra lite crosstrainer och styrka för rygg och mage. Är så jäklans seg bara. Beror nog också på det otroliga slappandet. Annars har helgen varit toppen. Har haft finbesök i dagarna två från Arvika av bror och svägerska. Mysimysi. :)

Borde plugga också, men jag har redan tagit ut de kommande två dagarnas ledighet i tanken känner jag. Har iaf seminarium nu igen på tisdag, så imorgon blir det heldag med plugg.

Snön är på väg bort också. Det här är nu ett minne blott.



Auf Wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallü. Ja jag gar att nas som vanligt, jag kommer tillbaka till sverige pa mandag em. Till göteborg aker vi kl 6.10 pa fredagmorgon. Znark, men det var de billigaste alternativet. En öl träff före konserten later som en kanon idé. Vi far höras.



Ha ha, banaer i ryggsäcken, vad skulle du ha dom till tro?



Kram

2010-02-28 @ 15:47:09
URL: http://stjarnstralar.blogg.se/
Postat av: Mariam

Tack! Ja det var verkligen kul att ses igen! :D Ja oavsett vart man står/sitter så är det ju alltid bra! <3

2010-03-10 @ 09:21:40
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0