Monster

Crazy in Gaga! Så bra. :)
Well, här har man hamnat och segar ut in i det sista på att ta tag i tentapluggandet. Tenta på fredag, igen. Den här gången om skelett, vävnader, celler, muskler. Har säkert glömt något. Har även drabbats av träningsverken från helvetet. Var på Body Pump i måndags, efter ca tre månaders frånvaro. ORKADE ju med samma vikter som sist, och eftersom jag är ett stön så känns det ju så himla lamt att sänka vikterna bara för att man kanske får grym träningsverk sen. Så här sitter jag nu. :) Kan knappt gå på toa utan hjälp, haha. Ändå tänker jag att jag ska gå och träna ikväll igen (inte BP då men). Vi får väl se hur det går. :P

Har jobbat hela helgen och hela den här veckan är jag hemma och tentapluggar. Det är verkligen ett helt annorlunda liv att plugga mot att jobba. Men jag gillert. Det var verkligen dags för lite variation i mitt liv. Älskar även att lära, att fylla hjärnan till bredden av information. Lite intellektuell stimulans, gosh vad jag behövde det. :D

Näe, dags att vakna. Frulle har jag fått och kollat lite bloggar, mail etc. har jag gjort så nu; No excuses!



Auf Widersehn.

Kommentarer
Postat av: Mariam

ååå robyn också! vill på nästan alla festivaler ju :(

2010-04-20 @ 20:30:11
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0