Hilf mir fliegen

Det trodde man aldrig att ens resa (förmodligen) skulle ställas in på grund av en vulkanjävel. Har bara en önskan just nu: Jag VIIIILL till New York! :( Känns så jä*la trist om vi inte kommer iväg så det finns inga ord för det. Det är ju det här man har längtat efter hela våren, som har hållit en uppe och peppat en att orka med allt. Fan också.

Komm und hilf mir fliegen
Leih mir deine Flügel

Egentligen så är det ju bara ett I-landsproblem så det skriker om det. Och det är ju mycket värre för de som redan är fast där ute och som inte tar sig hem. Uschamejjen. Den som lever får se om vi kommer iväg!

Något som är bättre är att jag har två studiedagar nu i veckan. Igår och så idag. Gårdagen spenderades med fina A och massa go mat och trevligt sällskap som vanligt. Vi spelade även lite Wii och var ganska kassa på det. Men himla trevlig dag var det i alla fall. :) Pluggade nada, så jag får försöka läsa lite idag. Om vi kommer iväg så missar jag ju en tenta, men jag hoppas ju fortfarande någonstans längst inne att vi ska komma iväg. Annars hade jag tänkt plugga som vanligt, som om jag skulle göra tentan. Får nämligen inte skriva den för än i höst om jag missar den nu. Eftersom jag inte har så mycket annat att plugga till just nu så är det ju lika bra att läsa till den. Jag tänker att det blir så mycket enklare att fräscha upp det till hösten då.

Just det ja, vi ska få lite uppfräschat i lägenheten också! Vi har fått en ny skärbräda till köket, den andra var så sunkig. Vi ska få en ny duschkabin och omtapetserat. Trodde att just tapetseringen skulle ta tid men idag har de spacklat och imorgon tapetseras det. På min födelsedag, tänka sig. :) Gött med lite nytt fräscht! Dessutom ska J:s pappa göra en ny hylla till oss att ha i vardagsrummet. Såå fint kommer vi att få det. :D

Nu ska jag kolla på lite mobiler (Iphone kanske?) och sen får jag försöka läsa lite.



Auf wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Var inte orolig.. ni kommer åka! de har ju börjat att öppna upp flygtrafiken nu...och det är flera dagar kvar tills ni ska åka :)

2010-04-21 @ 22:23:50
URL: http://jennei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0