Tokio Hotel kommer till Sverige!

Yes, it´s true. Happy, happy! :) I mars ska de spela både i Globen och sen i Scandinavium.

Idag är jag ledig och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. A var här igår och vi såg på Desperate och käkade. J lagade fisksoppa och bakade bröd. Mums fillibabba. Man måste lyxa tilll det lite även på vardagarna. Hösten är ju så lång och trist annars. Börjar känna av det där välbekanta trycket ganska mycket, så all uppmuntran behövs.

Ska nog försöka ta mig ut på en promenad sen iaf, vädret är lovley! Så länge höstdagarna visar sig från sin starkaste sida, som idag så är hösten fin. Strålande sol, mängder av vackra höstlöv i alla färger och krispigt, klar, kall luft. Then I like it!

Har fått tillbaka min megaförkylning också. Tack för det imunförsvar. Har jag inget eller? Är verkligen megaförkyld och känner knappt smak. Snorigt värre. På lördag är det dags för högskoleprov som jag inte tränat inför. Jippi.

Nu ska jag ringa och mordhota Ginza. Har fortfarande inte fått mina TH-skivor. Döda, döda, döda...

Auf Wiedersehn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0