Morning after dark

Ska börja med att klaga lite så får vi det överstökat. Har varit förkyld i sex veckor. Har dragit på mig en tredje förkylning nu som bröt ut i lördags efter fyra dagars "friskhet". Jag är för dålig för att hitta på något värre och för att träna, men för frisk för att orka vara hemma och släpa. Restless. Blä. Hata, hata höstförkylningar!

Så där...

Så istället så sitter jag och gör oviktiga saker vid datorn. Sådär när man bara blir sittandes. Typ så har jag rensat favoriter och gjort en görbra spotifylista som ni kan lyssna på här. Tänkte jag skulle få tummen ur och kolla lite nya glasögon och lite skola kanske. Men tummen sitter väldigt hårt...

J:s pappa sa en rolig sak igår. Han är också förkyld och mosig som jag.

P: "Men äter du ätit någon c-vitamin då?"
J: "Jag äter väl en fyra, fem satsumas varje dag".
P: "Men jag menar riktig c-vitamin".
J: "Vad då?"
P: "Ja, sådana där brsutabletter".

Haha. Den var lite kul. "Riktig" c-vitamin...

Ska nog gå och handla lite. Tröstköpa lite choklad kanske? Sen ska jag laga mat och läsa ut "Breaking dawn".

Auf Wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Pappalille! :)

2009-11-12 @ 13:27:54
URL: http://jennei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0