How soon is now?

Älskar verkligen att återupptäcka nygammal musik igen. Då tänker jag på musik som man har lyssnat på för ett par år sedan, och sedan haft en paus ifrån och som man sedan återupptäcker charmen med igen. Min senaste nygamla crush är det gamla New Order albumet "Get Ready". Fantastisk skiva. Blir så glad över att återupptäcka allt det där man en gång föll för. Lyssnade som mest på den skivan i ettan på gymnasiet och framåt. Alltså... för nio år sedan. Hilfe, vad jag börjar bli gammal!


Klicka på bilden för att länkas till Spotify.


Har lyssnat mycket på Theatre of Tragedy i dagarna också. Grymma! Annars upptäcker jag ny musik också och det är minst lika kul. T.ex. Florence + The Machine. I like!

Slappar nu, har jobbat heldag idag, ganska snabbt gick det dock. J är ute en sväng och jag njuter av att bara vara. Behövs det med ibland. Nu, dags för mer julmust.

Auf Widersehn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0