Crystal

Så har J fått uppleva sin present! I tisdags var vi äntligen på Anna Ternheim. Magisk spelning! Den ägde rum på Pustervik, i den stora salen. Har aldrig varit där förut, men det var mysigt och lite matinékänsla över det hela. Spelningen var nästan helt akustisk och hon växlade mellan olika gitarrer, piano och lite pålagda ljud under vissa låtar. Väldigt intimt och väldigt vackert. J var MYCKET nöjd! :) Efteråt gick vi till La Sombrita för en öl och tapastallrik. Underbar dag!



Idag börjar jag två och just nu håller jag på att tvätta lite och laga mat, samt överlägga med mig själv om det är dags att börja träna än. Men nej, jag tror det får bli en promenad. Har blivit snuvig igen och halsen kliar. Jävvla dret förkylning.

Dagens låt: Turn my way - New Order feat. Billy Corgan
http://open.spotify.com/track/3hdIpGrC9hsEDGxRrpTIlt 

Kan det bli bättre? My two favourites in the same song.

Dags att sätta lite fart!

Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0