Broder Daniel

Den här önskar jag mig när jag fyller år:



Det är otroligt vad det bandet hare gjort starkt intryck på mig. Jag älskade dem verkligen. Älskade Henrik. Klädde mig som Henrik. Älskar dem fortfarande. BD 4-ever. För ett par veckor sen var vi på Styrbord Babord och jag gick iväg från min pojke för att gå på toa. Då mötte han Henrik i trappen. I was there! Men jag missade honom.... Kan gräma mig för evigt för det där.  :( That´s life. Men vad skulle jag ha sagt? Antagligen inte ett knyst. Skulle velat ha sagt att jag älskar honom. P.A.T.E.T.I.S.K. I  K.N.O.W. Men ändå. Hade nog ångrat mig för evigt annars. Hehe.

Nu ska jag äta lite choklad tror jag. Och ta mig ur mysbyxorna.

Bjuder på en bild till, från den gamla goda tiden:


Auf Widersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0