Soma

"Close you´re eyes and sleep... Don´t wait up for me..."
Jag älskar den här låten:



Måste bara tipsa om den, det är nog den vackraste låten som finns. Fast jag har flera.

Underbar helg. Bokmässa <3 , film, godis, träning och massa mys. Lifts me up. Väl hemma från mässa så loggade jag in mig på adlibris och beställde en bok. En till. Fast med mit presentkort kostade den braa 14 kr, så det tyckte jag var ok.  Det blev den första boken i "Twilight" serien. Hoppas den är bra. Älsklingen fyller år idag, 26 så vi har varit ute och käkat efter att han slutade jobba och vi hade strosat klart på mässan. Mys.

Välldigt trött nu, ska duscha och lägga mig och sova.

Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0