Dominion (Mother Russia)

Har haft en fantastiskt helg! Glad att kunna säga det.
 
I fredags gick jag på stan med min pojke efter jobbet. Lunchade sen på Sence och åt Blomkålssoppa och bröd. Var och tränade en och en halv timme efteråt. Så skönt att göra på fredag kväll! Efteråt var vi på Maniana och firade Elins födelsedag.  Göttigt med massa smårätter som man kunde beställa in. Drack ett glas gott vin också, men alla i sällskapet var mycket trötta så det blev en ganska lugn kväll med hyffsat tidig hemgång. 

Lördag strosade vi omkring på stan i strålande vackert höstväder. Sällskapade med Jennie och Annso och jag käkade köttbullar och potatismos. (Till min stora glädje). Drack kaffe. Njöt. Pojken var på fest på kvällen sen, så vi tjejer var hemma och mös med film, supergod sallad och massa, massa godis.

Idag  (söndag) har vi bara varit. Gått promenad i solskenet, ätit salladen igen, slumrat i soffan. Jag har bakat också, men det blev rätt misslyckat. Skulle göra Chocolate chip cookies, men jag mitt nöt hällde i den hackade chokladen när smeten var varm så all choklad smällte. Blev chokladkakor istället. Som jag brände första plåten av. Jaja. Jag har i alla fall ätit ungefär 100 stycken nu. Ändå. Hah.

Är jättetrött nu, har liksom fastnat här (som vanligt). Bara klickar runt och hänger på Facebook och forumet och bara kollar skit och orkar inte resa mig. Ska lägga mig och läsa snart.
 
Nästa helg är det äntligen dags för årets höjdpunkt; Bokmässan! Längtar!

Dagens musiktips:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0