Hot N Cold

Idag är det mesta mörkt. Tryckande mörkt och jävligt. Jag har svårt att andas. Gillar ju hösten egentligen, måste det alltid kännas så här? Blir alltid så mycket tankar i mitt huvud och så mycket funderingar. Det är jag bra på. Lyssnar på Katy Perry nu, en hur glad skiva som helst och försöker trycka bort allt som hotar att svämma över. Igen. Jag ska gå ut och gå snart i skogen bland alla fina höstlöv. Brukar kännas bättre då. Sen ska jag handla och laga mat och baka och vara så sysselsatt att inga tankar kan tränga ut från mitt inre. Annso kommer ikväll och vi ska äta och mysa lite. Schlappt och gött. Hoppas jag får skratta lite också. I need that desperatly!

Längtar till måndag av en enda orsak. Då kommer mina nya böcker "New Moon" och "Eclipse" så att jag äntligen kan drömma mig bort igen. Har helt fastnat i "Twilight" träsket. Var förväntansfull innan jag började läsa och nu är jag fast. Läste ut "Twilight" (första boken) igår och beställde nya böcker i förrgår. Fick mail om att dom hade skickats igår, men det är en jäkla helg emellan innan jag kan drömma mig bort från allt igen. Filmen har premiär den 21 november. I´ll be there.



Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0