You´ve got the love

Helgen har varit underbar. Så härlig midsommar. Har bara hängt med Anna hela helgen och ätit gott och haft Sex and the City maraton som uppladdning inför filmpremiären igår. Älskade den! Vi både skrattade och grät båda två. Så en rekommendation till alla som gillade serien. Se filmen!

Jörgen har varit i Arvika hela helgen, men han kommer hem snart. Han är saknad!

Jag har bara slappat idag och suttit vid datorn. Var iväg och tränade body pump förut också. Tog i rejält, så nu lär jag väl inte kunna gå imorgon. Har verkligen kommit ur fas med träningen och pumpat har jag inte gjort på länge. Började igen för två veckor sen, men det måste ju vara mer kontinuerligt för att det ska vara någon vits. Men jag hoppas jag orkar pallra mig iväg, det är ju så kul ju. (Och väldigt bra träning.)

Ute ösregnar det, traditionsenligt som det ska göra , midsommarhelgen. Skulle nästan varit konstigt annars. :) Nu blir det jordgubbar och film.

Dagens video: http://www.youtube.com/watch?v=LOnZMqZCF2Y&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0