So klingt liebe

Söndag, sista dagen på underbara helgen. Har varit kanonväder och jag var med Justine och solade hela dagen igår. Vi åkte till Näset efter Frölunda. Tog ett litet tag, men det var det värt. Sååå skönt! Var duktig och smörjde in mig bra så jag är bara pyttelite röd fast än vi låg hela dagen.

Idag är jag ledig också och har tänkt att ta det lika lugnt som gårdagen. Ska dock vara på hemmplan idag, eftersom jag tänkte hinna med lite träning också.

Shit vad jag längtar till Arvikafestivalen! Det kommer så himla mycket bra band som jag vill/måste/ska se! Tex:

Robyn
Firefok AK
Håkan Hellström
Kent
Kleerup
Lykke Li
M.I.A
m.fl

Ahh! Älskar festival! Det är en årlig tradition som jag hoppas att jag inte slutar med att gå på den.
Nu ska jag käka frulle.

Auf Widersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0