So far away

Har precis kommit hem från jobbet och då är det så himla lätt att fastna här. Skulle ju bara kolla en liten grej, men här sitter jag nu fortfarande, efter ca 40 min. Suck...

Min dag: Vaknade av mobilen vid halv nio och smög upp och gjorde i ordning frukost till min skatt. Blåbärssmoothie, kaffe, äggmacka och skinkmacka. Mumma, mumma. Slängde i en tvättmaskin också när jag ändå var i farten. Medan vi intog frukosten så kollade in "Hej, hej sommar", årets sommarlovsprogram. Jag satt mest och gapade. Förra året var det ganska ok och Nic var ganska kul även om han inte kan prata som normala, utan pratskriker mest. Men i år? Sandra Dahlberg i en studio där hon satt och pratade om örter? Jaha. JAG fattade ingenting. Och Nic ute i en skog tillsammans med en snubbe som inte sa ett pip, utan bara kikade i sin kikare hela tiden. Nic pratade med låg, nästan viskande röst och de två letade tydligen efter "det femte väderstrecket". Nu är jag ju inte barn längre, men så länge sen var det ju inte och jag brukar gilla sommarlovsprogrammen, men nu tvekar jag lite. Tycker ungar att det här är kul? Ska absolut ge det några chanser till, jag menar vad ska man annars kolla på när man äter frulle? Ring in program? Fabolous life of... på Mtv? Nyhetsmorgon brukar ju funka, men det är ju kul med alternativ. Haha. Sen städade vi hela lägenheten och skurade och grejjer. Jag var så uppe i varv och sprang iväg och tränade Body pump för första gången  på typ ett halvår. Stolt! Det gick jättebra, hade inte alls tappat så mycket muskelstyrka som jag trodde. Men jag får väl sota för det imorgon kan jag tänka... Sen stekte Jörgen pannkakor till mig, supergoda och sen var det jobbdags.

Jahaja. Jörgen är ute och dricker öl. Till veckan är det midsommar och som det ser ut nu så blir det bara jag och Anna som kommer "fira" ihop. Kitte (Annas kille) är i Kroatien och  Jörgen åker ju till Arvika. Men det blir mys och tjejlyxkväll. Dagen efter ska vi ju på Sex and the City premiären. Längtar! Blir nog lite SATC maraton på midsommar åxå kan jag tänka... Well. Nu ska jag läsa lite.

Auf Wiedersehn.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hej Sara och tack för ditt meddelande! :)



Trädgrenarna (det är två stycken plus en hängande ljusstake) är från Lagerhaus. De fanns i fler färger också.

2008-06-12 @ 09:31:06
URL: http://eskapi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0