Monsoon

Trött, tröttare, Sara. Är i Arvika över helgen och myser hos mor och far. Mycket trevligt. Var på Bryggan igår med Mariette och hennes "syrror", som hon läser ihop med. Trevligt, trevligt. Var hemma hos henne först och drack lite vin och sen begav vi oss neråt och käkade mat och drack mera vin. Jag och Mariette gick tillbaka till henne sen och satt och pratade och pratade till nästan halv tre. Sötaste svärflickvännen ever! :)

Idag blir det nog inte så mycket gjort. Ska äta mat snart, mamma gör en fiskgratäng. Önskat av mig. Frågar hon vad jag vill ha när jag är hemma så blir det alltid samma svar, den är verkligen så god! Sen har vi gjort en sockerkaka med äpple och kanelbitar på ankägg. Ska bli spännande och se hur den blir. Sen blir det nog soffan och schlapping. Imorgon åker jag hem till Götet igen. Saknar min pojke.

Auf Wiedersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0