I´m good I´m gone

Nästa veckas väder utlovar sol. Hur kan vädergubbarna veta det, när de inte ens vet vad det blir för väder idag? I don´t get it... Men  what I get är att det är FESTIVAL till veckan! Ska bli sååå kul. Jag & J åker hem redan på onsdagen, åker direkt efter jobbet vid halv tre (eller var det tre)? Funderar på att jag ska släpa med mig alkohol från Gbg. Det lär ju vara rätt så fullt på systembolaget i Arvika. Vet ju av erfarenhet från tidigare år. I år är det 10-årsjubileum för mig! 10 år som ständig besökare. Yeahi!

Robyn Robyn. Ett festivalmåste.

Känner en början till kraftig magkatarr. Igen. Kan det bero på godispåsen som jag åt igår innehållandes 10 kg godis igår? Eller bara allmän livsstress. (Yes I have. Big time.) Har i alla fall varit & tränat idag och det var riktigt kul. Tror jag ska pallra mig ut med en kaffekopp nu. Sitta och läsa lite i solen. Eller i det halvmolniga vädret som är. Se, inte ens jag vet vad det är för väder.

Försöker snygga till designen här lite också, men det går väl sådär. Orka.

Dagens YT tips (inför festivalen): http://www.youtube.com/watch?v=SVNjx4k8mWk

Auf Wiedersehn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0