What´s that sound

Tänka sig. Nu sitter jag här igen och har suttit alldeles för länge redan. Ska ju öppna imorgon. Men , men... Då är ju allt sig likt i alla fall, så säg?
Är lite trött efter gårdagen, var och drack vin med TH-tantsen på Vasastan. Mycket trevligt och mysigt. Skulle gärna hängt på mer sen, men är glad att jag gick hem ändå, för jag har varit väldigt seg idag. Men gärna snart igen, med ledig dag efter, då kan jag parta all night long. :)

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt biljetter till Way out West. Broder Daniel here I come! :)

Måste duscha, sova och jobba en dag till, sen är det SEMESTER. Ska bli helt underbart! Blir Arvika besök, 25-årskalas, Way out West och förhoppningsvis massa annat nice. Godnatt.

Auf Widersehn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0